Reklamace vadných výrobků
Společnost Triumf professional tools s.r.o. poskytuje u zboží záruční dobu 24 měsíců. Podrobné podmínky naleznete níže. Naše zákazníky prosíme o zasílání vadného zboží s reklamačním protokolem (formulář ke stažení zde) na adresu:
Triumf professional tools s.r.o.
Třída T.G. Masaryka 862
552 03 Česká Skalice
Reklamace výrobků poškozených během transportu
Pokud vám dorazí poškozený balík nebo obsah balíku je po rozbalení rozbitý nebo vyteklý musíte uplatnit reklamaci u přepravní společnosti. Zápis o škodě u dopravní společnosti je nutné vyplnit do 3 pracovních dnů u PPL. Podrobné podmínky naleznete níže.
Společnost PPL CZ
telefon pro hlášení škody
840 775 775
webové stránky
Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě
Společnost Triumf professional tools s.r.o. nabízí svým zákazníkům vratku zboží bez udání důvodu do 14ti kalendářních dnů. Vracené zboží musí být zabaleno včetně původního obalu a protokolu vratky (formulář ke stažení zde). Více podmínek naleznete níže. Zboží směřujte na vlastní náklady na adresu:
Triumf professional tools s.r.o.
VRATKA
Třída T.G. Masaryka 862
552 03 Česká Skalice
Podrobný reklamační řád společnosti Triumf professional tools s. r. o.
Pravidla reklamace vadných výrobků
Společnost Triumf professional tools s.r.o. odpovídá zákazníkovi, že zakoupené zboží nemá při převzetí vady.
V případě, že dodané zboží má vadu (například nefunkční výrobek, vada materiálu,…), může zákazník požadovat výměnu zboží, odstranění vady a nebo výměnu vadné součásti. Lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má zákazník nárok na bezplatné odstranění vady. V případě poškození zboží vlivem přepravy (poškozený výrobek, například rozbitý plastový organizér, trychtýř, plastový kufr, montážní lampa, promáčklý montážní vozík atd.) je nutno postupovat dle podmínek uvedených v bodě "Reklamace zásilky poškozené při přepravě". tj. nahlásit reklamaci přepravní společnosti.
Společnost Triumf professional tools s.r.o. nenese odpovědnost za vady na opotřebení zboží způsobené jejím obvyklým běžným užíváním (nelze reklamovat výrobek, který je opotřeben obvyklým běžným užíváním).
Pokud zákazník sám způsobí vadu výrobku (například nesprávným používáním či zacházením s výrobkem), nemá nárok na bezplatné odstranění této vady, případně požadovat slevu.
V případě, že si zákazník chce ponechat zboží s vadou (v případě drobných vad toto neplatí) a netrvá na jejím odstranění, může požadovat přiměřenou slevu na toto zboží. Zákazník má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu společnost Triumf professional tools s.r.o. nemůže dodat nové zboží bez vady, vyměnit vadnou součást nebo zboží opravit. Tyto slevy řeší společnost Triumf professional tools s.r.o. vždy s kupujícím individuálně. V tomto případě zaniká nárok na záruční dobu (zákazník si ponechá zboží s vadou za sníženou cenu = vědomě zákazník kupuje zboží s vadou a bez záruky).
Zákazník je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu 6 měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Záruční doba u spotřebního zboží činí 24 měsíců. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. Záruční doba 24 měsíců se nevztahuje na dárky, které získal zákazník zdarma (bezplatně). Tyto produkty jsou bez záruky.
Vyměňujeme jen zboží stejného druhu a ve stejné ceně (v případě požadavku na výměnu jiného druhu zboží nebo jiné ceny, zboží nevyměníme, ale vystavíme dobropis na vrácené zboží).
Definujte přesně zboží, které chcete vyměnit. Zboží pečlivě zabalte a s vyplněným reklamačním protokolem zašlete do společnosti Triumf professional tools s.r.o Právo na dodání nového zboží, nebo výměnu součásti má zákazník i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má zákazník právo vrácení peněz.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se společnost Triumf professional tools s.r.o. se zákazníkem nedohodnou na delší lhůtě. Doba pro vyřízení reklamace je pozastavena v případě, že společnost Triumf professional tools s.r.o. neobdržela veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, nekompletní zboží, nedodání reklamačního protokolu apod.). Pozastavení je až do doby, dokud zákazník (kupující) nedodá společnosti Triumf professional tools s.r.o. vyžádané podklady.
V případě vrácení zboží zákazníkem či poskytnutí slevy z nákupní ceny automaticky vystavujeme dobropis a částku (z vrácené zaplacené/fakturované nákupní ceny) po vyřízení reklamace zašleme VŽDY POUZE převodem na bankovní účet uvedený v reklamačním protokolu.
Zákazník má právo na úhradu nutných nákladů spojených s oprávněnou reklamací (zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží), které mu vznikly v souvislosti s uplatněním oprávněných práv z odpovědnosti za vady (doporučujeme požádat nejdéle do 14 dnů po vyřízení reklamace – zákonná lhůta tím není dotčena, zákazník dodá podklady o vynaloženém poštovném společnosti Triumf professional tools s.r.o.) a byly vynaloženy skutečně a účelně. Společnost Triumf professional tools s.r.o. proplatí jen efektivně vynaložené náklady na přepravu vadného zboží zpět do společnosti Triumf professional tools s.r.o. a to dle platných sazebníků České pošty. Proplacení se nevztahuje na různé doplňkové příplatkové služby pro přepravu, které nemají podstatný vliv na doručení zboží zpět do společnosti Triumf professional tools s.r.o. a neefektivně pouze zvyšují náklady na přepravu zboží V případě vrácení zboží z důvodu vady věci má zákazník také právo na úhradu nákladů, které mu vznikly v souvislosti se zasláním zboží zpět společnosti Triumf professional tools s.r.o.
Zákazníci z celé ČESKÉ REPUBLIKY zasílejte reklamace a vrácené zboží na adresu naší společnosti:
Triumf professional tools s.r.o.
REKLAMACE
Třída T.G. Masaryka 862
552 03 Česká Skalice
Reklamovanou zásilku neposílejte na dobírku (nebude přijata). Naše reklamační oddělení musí posoudit stav výrobku a zásilky a zahájit reklamační řízení (včetně míry případného opotřebení nebo oprávněnosti vaší reklamace). Reklamační proces trvá řádově několik dní od přijetí zboží k nám na sklad. Jde nám o Vaši spokojenost a to, abyste se k nám s důvěrou vraceli.
Reklamace zásilky poškozené při přepravě
1. Balík je zjevně poškozen, případně se známkami násilného otevření
1. Balík můžete před řidičem PPL nafotit, otevřít a sepsat společně zápis o škodě (soupis všech poškozených výrobků). Řidiči předáte poškozené výrobky, nepoškozené si ponecháte a podáte o tom neprodleně informaci (telefon, e-mail, fax) do společnosti Triumf professional tools s.r.o.
2. Balík můžete odmítnout před jeho převzetím, s řidičem PPL sepíšete zápis o škodě a balík je vrácen zpět. Podáte o tom neprodleně informaci (telefon, e-mail, fax) do společnosti Triumf professional tools s.r.o.
2. Balík je zjevně nepoškozen - poškozený výrobek zjistíte, až po otevření balíku
máte 3 pracovní dny od doručení zásilky na nahlášení reklamace dodávky u přepravní společnosti PPL.
Zákazníci: nahlásí reklamaci u přepravní společnosti PPL na tel. čísle 840 775 775 nebo využijte online formulář kliknutím zde.
vždy musíte ponechat balík kompletní, pouze zamezte dalšímu zbytečnému poškození dalších výrobků (oddělte je od sebe). Při návštěvě řidiče společnosti PPL sepíšete zápis o škodě, přidáte vyplněný reklamační protokol, ponecháte si nepoškozené výrobky a poškozené předáte řidiči PPL a neprodleně podáte informaci (telefon, e-mail, fax) do společnosti Triumf professional tools s.r.o. Bez vyplněného "zápisu o škodě" a "reklamačního protokolu" nebude reklamace uznána.
Upozornění: Pokud by jste zaslali reklamaci rozbitého výrobku přímo do naší společnosti reklamace bude zamítnuta, protože byste nepostupovali dle platných obchodních podmínek.
Vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě
V případě, že nebudete spokojeni s výrobkem ze sortimentu společnosti Triumf professional tools s.r.o., máte právo jej vrátit bez udání důvodu do 14ti kalendářních dnů od vystavení faktury.
Ke každému zboží, které hodláte vrátit, prosím přiložte TENTO formulář.
Vracené zboží (kompletní balení včetně původního obalu a vyplněného reklamačního protokolu) dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy zpět do společnosti Triumf professional tools s.r.o.. Obal výrobku není předmětem koupě ani součástí zakoupené věci, ale i přesto má společnost Triumf professional tools s.r.o. právo na náhradu nákladů spojených s vrácením zboží do původního stavu. Tyto náklady jsou vždy řešeny individuálně a mohou být požadovány k úhradě po kupujícím. Náklady spojené se zasláním vráceného výrobku zpět do společnosti Triumf professional tools s.r.o. hradí vždy zákazník (kupující).
Kupující bere na vědomí, že jsou-li se zakoupeným zbožím poskytovány dárky, je darovací smlouva mezi společnost Triumf professional tools s.r.o. a Kupujícím uzavřena s podmínkou, že dojde-li k využití práva kupujícího odstoupit od kupní smlouvy, darovací smlouva pozbývá účinnosti a kupující je povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s ním související poskytnuté dárky. V případě, že tyto nebudou vráceny zpět, budou tyto hodnoty chápány jako bezdůvodné obohacení kupujícího. Není-li vydání předmětu bezdůvodného obohacení dobře možné, má společnost Triumf professional tools s.r.o. právo na peněžitou náhradu ve výši obvyklé ceny.
V případě vrácení použitého znehodnoceného zboží je třeba myslet na náklady, které bude mít společnost Triumf professional tools s.r.o. spojené s uvedením zboží do původního stavu, které mohou být požadovány k úhradě po kupujícím! V případě, že zákazník vrací výrobek použitý, znečištěný či jinak znehodnocený a bez originálního původního obalu, ve kterém zboží zakoupil, bude společnost Triumf professional tools s.r.o. z vrácené zaplacené nákupní ceny odečítat poplatek za opotřebení až do výše 100 % fakturované částky (podle míry opotřebení, znehodnocení nebo poškození výrobku)! Je to z toho důvodu, že takto použité a opotřebené zboží již nelze dále prodávat jako nové.
Peníze za vrácené zboží Vám zašleme VŽDY POUZE na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od vrácení zakoupeného zboží, ne však dříve než dojde k doručení vráceného zboží zpět na naše reklamační oddělení.